PDA

View Full Version : Players From Poland

peszek
02-23-2008, 07:12 AM
Hi. I search players from poland to start conversation in game.
Please contact with me in game or in this thread.

piotr84
03-10-2008, 12:33 PM
Hi. I search players from poland to start conversation in game.
Please contact with me in game or in this thread.
czesc szukam pomocy jestem nowy w tej grze

peszek
03-11-2008, 01:18 PM
Czesc a konkretniej jakiej pomocy ?

lamagra1
04-03-2008, 04:38 AM
Niewiarygodne, że znalazłem jakiegoś polaka ;] Peszek, mam pytanko ogolnie... dużo tu gra polaków, i czy jest jakaś polska gildia na tym serwerze ? :> Interesuje mnie to, ponieważ z ang. to kuleje a przydała by się jakaś pomoc od doświadczonych graczy ^^ Wiesz, eq i exp do zdobyc mozna zawsze samemu, ale chodzi mi tu raczej o jakieś rodowe towarzystwo. ;p
Pozdrawiam.

diger1234
02-20-2009, 06:23 AM
mam wielką prośbę gram w to pierwszy raz i potrzebuje jakiś wskazówek dotyczących gry
jak rozdawać staty itp proszę o kontakt gg :1557284 albo w grze nick to Razhiel pzdr

Al_Cid
03-14-2009, 07:18 PM
Digera tu zawiało O: Siemano wam... Boshe nie wiedzialem że istnieje taki Topic >.< Otóż polska Gildia jest w grze, GM jest DivineMe moze znacie. Niestety nie wszyscy Polacy popierają jego pomysł i Gildia na razie stoi w miejscu ale działamy ^.^ Peszek mogłeś już tekst że szukasz Polaków napisać po Polsku xD Wyśle Ci maila i jakoś się zgadamy. Polaków jest całkiem sporo, choć osobiście znam siedmioro... lamagra1 mailnij mnie w grze na Al_Cid to Cie do Gildii dodam ^.^ Dobranoc Wam i sorry za taką litanie btw. Peszek, zajebista sygnatura xD

elhior
03-15-2009, 07:18 AM
nom Al ma racje jest sporo polakow choc radzilbym wystrzegac sie Mintka nawet jesli jest HOT! O.o
jestesmy z Alem czesto online wiec mozna smailo truc na pm.

papaptsy
:O

dylanangel
03-15-2009, 07:49 AM
{closed}